Mikaela Alexandersson

Du är här

Mikaela arbetade som receptionist i ett annat bolag när hon blev tipsad om en ledig tjänst i kundservice på Balder.

Som kundansvarig är du bolagets ansikte utåt. Du hanterar frågor och felanmälningar från våra kunder men även interna frågor och ser till att informationen går hela vägen ut i organisationen. Då Mikaela är intresserad av fastighetsbranschen och van att arbeta med service var det lätt att tacka ja när tjänsten erbjöds till henne.

”Vi ser framförallt till att våra kunder och kollegor får den hjälp och service de behöver.”

Du har stora möjligheter att utvecklas. Rollen är mångsidig och du sitter aldrig sysslolös. Det är många som har börjat i kundservice hos Balder och sedan gått vidare i organisationen.

”Jag har även fått fler uppdrag vid sidan av mitt dagliga arbete, vilket är väldigt skoj!”

Vår policy är att alla är lika viktiga. Kundservice har fördelen att dagligen ha kontakt med kollegor runt om i hela landet, detta gör att du får en nära kontakt även med de kollegor du inte träffar så ofta.

”Det som gör mig stolt är att få vara en del av hjärtat i organisationen och spindeln i nätet. I framtiden vill jag fortsätta utvecklas här inom företaget och fortfarande ha lika roligt som jag har idag."