Aktuell information om Corona
Balder följer rådande restriktioner och rekommendationer från Folkhälsomyndigheten.
Besök och visningar
I vissa situationer krävs det att vår personal behöver träffa dig som hyresgäst, kund eller köpare. Det gäller bland annat visningar, besiktningar eller för att åtgärda vissa serviceärenden.
När vi träffas så håller vi avstånd och undviker fysisk kontakt. Därför tar vi till exempel inte i hand när vi hälsar. I alla fysiska möten använder Balders personal den skyddsutrustning som situationen kräver.
Är du eller någon i ditt hushåll sjuk eller i karantän ska du informera oss om detta. I första hand försöker vi boka om besöket till ett annat datum. Är det inte möjligt att boka om besöket, exempelvis om ärendet är akut och det finns risk att person eller fastighet tar skada, tar vi fram en handlingsplan för att kunna genomföra åtgärden på ett säkert sätt.
Besök på Balders kontor
Några av våra kontor tar endast emot bokade besök. Vi rekommenderar att du kontrollerar det innan ditt besök.
Här hittar du kontaktinformation och öppettider för våra lokalkontor. Hittar du inte ditt Balderkontor ber vi dig kontakta vår kundservice på telefon 0774-49 49 49 för mer information.
Serviceärenden
Du ska anmäla serviceärenden på samma sätt som tidigare. På Mitt Balder kan du registrera ett serviceärende när som helst på dygnet samt se dina aktiva ärenden. Gäller det något akut som innebär en risk för person eller fastighet ska du alltid ringa vår kundservice eller jour.

Mitt Balder är ditt Balder
