Kom och träffa oss på Frihamnsdagarna

Den 25–27 augusti arrangeras Frihamnsdagarna, en demokratisk mötesplats för fria samtal som hålls på Bananpiren i Göteborg.

Under dagarna tre arrangeras mer än 150 programpunkter och på fredagseftermiddagen bjuder Balder in till ett seminarium om socialt ansvarstagande.

Under programpunkten Balders aktiva roll i utvecklingen av bostadsområden kommer vi att prata om hur Balder som långsiktig och stabil fastighetsägare inte bara vill påverka byggnaderna och boendekomforten, utan också skapa förutsättningar för människor att växa och må bra. Vi kommer att dela med oss av erfarenheter och tankar kring ansvarsfull fastighetsförvaltning, social hållbarhet och samarbeten.

Dag: Fredag 26 augusti, kl. 15:00-15:40
Var: Tältscenen Ebbe, Frihamnen i Göteborg
Deltagare: Balders VVD Sharam Rahi, förvaltare Anneli Fredriksson samt områdesutvecklarna Sofie Gålbom och Martin Kesenci.
Länk till eventet →

Frihamnsdagarna är ett återkommande arrangemang som är öppet för allmänheten och med gratis inträde. Bakom Frihamnsdagarna står Frihamnsdagarna Ekonomisk Förening och Village Impact Fund – två samhällsnyttiga föreningar som är partipolitiskt och religiöst obundna. Besök Frihamnsdagarna för mer information och program.

Hoppas vi ses den 26 augusti!