Du är här
Kundservice
Vår kundservice hjälper dig att komma i kontakt med rätt person inom bolaget, förmedla ett serviceärende eller ge svar på din fråga.
Är du hyresgäst hos oss kan du använda Mitt Balder för att registrera eventuella fel i din lägenhet eller lokal. Fördelen är att det går direkt till din fastighetsskötare och du kan enkelt följa ditt ärende. Här hittar du också aktuell information om din bostad eller lokal, kontaktuppgifter till din förvaltare samt information om dina hyresavier.
Gäller din fråga något annat eller önskar du personlig service är du varmt välkommen att ringa vår kundservice.
Telefontider
Kundservice hjälper dig vardagar kl 07.00–17.00.
Telefon
+46 774-49 49 49
E-postadress
kundservice [at] balder.se
Övriga tider har vi en jour som hanterar akuta ärenden. Observera att endast akuta ärenden hanteras av jouren, alla icke-akuta ärenden hänvisas till nästkommande vardag.
Avvikande dagar
Följande dagar har vi endast jourbemanning:
- Påskafton
- Midsommarafton
- Julafton
- Nyårsafton
- Fredag efter Kristi Himmelfärdsdag